Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

ΕΔΩ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ !

ΣΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΡΟΣ ΧΑΘΗΚΕΣ !
ΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΤΟΥ ΤΑΤΟΥΛΟΣΟΓΙΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ !

Ο δρόμος Τρίπολης Άστρους, είναι η πάγια εξασφάλιση της βιωσιμότητας των εργολαβικών εταιρειών της οικογένειας του Πέτρου Τατούλη και ο καλύτερος τρόπος πλουτισμού της.
Χρόνια τώρα οι Αρκάδες, πηγαινοέρχονται στο επίνειό τους το Άστρος κάτω από τις ίδιες συνθήκες.
Ένα δρόμο - φάντασμα, που φτιάχνεται αιωνίως και ποτέ δεν τελειώνει. Τη μια χρονιά βγαίνει εργολαβία στην ΚΑΣ-ΤΑΤ για ένα τμήμα του δρόμου, την άλλη για το επόμενο, αλλά δρόμος δεν τελειώνει.
Με την ανάληψη της Περιφέρειας όμως από τον αδερφό Πέτρο, οι δουλειές χόντρυναν και οι εργολαβίες έγιναν καλή παρτίδα αρπαχτής.
Αφού προηγουμένως, η οικογένεια Τατούλη φρόντισε και ίδρυσε 2-3 εταιρείες , εκτός της ΚΑΣ-ΤΑΤ, για να μπορεί να χτυπάει έργα άνω των 2-3 εκατομμυρίων ευρώ, ξεκίνησε το παιχνίδι των μεγάλων επιχειρήσεων. Δημοπράτηση έργου τάξεως εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σημαίνει αυτόματα ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑ μιας εκ των εταιρειών του αδερφού Τατούλη, αλλιώς χαλάει η σούπα. Με απλά λόγια, όπου μπαίνει εταιρεία κατασκευαστική, είναι συνήθως ο Μπόμπολας που παίρνει υπεργολάβο τον αδερφό Τατούλη, τον Βασίλη. Αλλά οποιοσδήποτε κι αν πάρει εργολαβία μεγάλη, ο υπεργολάβος του θα είναι υποχρεωτικά και με πίεση από τον Πέτρο, ο αδερφός του, με μια από τις 3ή 4 εταιρείες τους. Έτσι απλά και όμορφα...όπως γίνονται οι δουλειές στην Ελλάδα.
Στο δρόμο λοιπόν του Άστρους, γεννήθηκε η ''ανάγκη'' βελτίωσης της προσβασιμότητας, του δρόμου ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ-ΚΟΥΜΠΙΛΑ !! Αυτό για τους ανίδεους σημαίνει, σε μήκος δρόμου 2 χιλιομέτρων το πολύ 3, διαπλάτυνση και ανανέωση του οδοστρώματος. Έτσι καταλαβαίνει ο κοινός θνητός που ξέρει την περιοχή και τις αποστάσεις. Αυτό κάνει και ο αδερφός Πέτρος. Έβγαλε εργολαβία του αδερφού του Βασίλη, με την καινούργια τους εταιρεία, όπου μετέχει και ο γιός του Πέτρου, (με την οποία συμμετέχουν ως υπεργολάβοι στην ΥΔΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.) για τα 2 χιλιόμετρα του ανωτέρω δρόμου, την ενέταξε στο ΕΣΠΑ και την χρέωσε 11.483.578,20 ευρώ !!!!!
Με απλά λόγια 10,5 εκατομμύρια ευρώ το χιλιόμετρο, για ''βελτίωση προσβασιμότητας''. 
Μια απορία μόνο θα υποβάλλουμε στον Πέτρο Τατούλη : τα 0,20 λεπτά του ευρώ που είναι τα τελευταία ψηφία του κονδυλίου των 11,5 εκατομμυρίων που θα εισπράξει ο αδερφός και ο γιός του....από πού προέκυψαν?
Τι διάολο δεν ζήτησαν την στρογγυλοποίηση του ποσού από το λογιστήριο που τους έβγαλε την κοστολόγηση? Έτσι για να μη φαίνεται η χοντράδα της κοροϊδίας τους, στον  κόσμο, που σπάει τα αυτοκίνητά του εδώ και 2 χρόνια στον καρόδρομο, για να τσεπώνουν αυτοί τα ζεστά και πολλά φράγκα.
Σε ελάχιστο χρόνο θα ξαναγυρίσουμε σε αυτό το έργο αμαρτία, με καινούργιες παραμέτρους για την αρπαχτή !






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.